Een uitpuilende inbox?

Een overvolle agenda?

Een brei van mappen op je computer?

Stapels papieren?

Geen handige werkplek?

 

 

         

 

 

Don’t panic! Hulp is onderweg!

Ik kom je graag helpen om op te ruimen én om ervoor te zorgen dat het daarna niet meteen weer een chaos wordt.

Boek een Orde op zaken-pakket en we pakken één of meer van deze zaken aan.

Een Orde op zaken-pakket bestaat uit een intakegesprek, een voorbereidende opdracht, 2 x 2 uur begeleiding op de werkplek, een telefonisch nagesprek en tussentijdse tips en ondersteuning.

Je kunt kiezen uit de volgende pakketten:

  • Werkplek op orde
  • Digitale administratie op orde
  • Papieren administratie op orde
  • E-mail op orde
  • Agenda op orde
  • Financiën op orde

Lokatie: bij jou op de werkplek

Investering: € 447,= excl. BTW

Binnen een straal van 40 kilometer van Tilburg worden geen reiskosten in rekening gebracht.

Daarboven bedragen de reiskosten € 0,25 per kilometer

 

Wil je je aanmelden of heb je vragen, stuur dan een mail naar contact@jolandasenne.nl